Pasaules Pasta savienības (Universal Postal Union) Eksprespasta kooperatīva (Expressmail Service, EMS, Cooperative) 198 dalībvalstu konkurencē Latvijas Pasta Eksprespasts 2018.gadā atzīts par labāko kurjerpasta servisu pasaulē un tam piešķirts zelta līmeņa kvalitātes novērtējums. Eksprespasta rezultātus visas pasaules EMS uzņēmumos vērtēja starptautiskā auditorkompānija PriceWaterhouseCoopers.
Saskaņā ar PriceWaterhouseCoopers pētījuma rezultātiem savlaicīgas piegādes tiek nodrošinātas 99% Latvijas Pasta Eksprespasta sūtījumu, precīza datu apmaiņa – 98% sūtījumu, klientu servisa reakcijas kvalitāte ir novērtēta ar 95%, eksporta sūtījumu pieaugums – 11%, klientiem atbildes pa tālruni 100% gadījumu sniegtas 20 sekunžu laikā un sūtījumu izsekojamība tiek nodrošināta visiem sūtījumiem.
“Mēs strādājam, lai apmierināti būtu mūsu klienti, tāpēc darām visu, lai nodrošinātu saviem klientiem ātrumu, ērtumu un servisu. Kaut gan konkurējam ar visā pasaulē labi zināmiem zīmoliem, daudzās jomās esam bijuši pirmie gan ideju, gan kvalitātes, gan izpildījuma ziņā, un mūsu klienti to novērtē. Tam apliecinājums ir fakts, ka mūsu klientu vidū ir visi lielākie un zināmākie interneta veikali Baltijā, kā arī veikali, kas nav tradicionāli interneta veikali, bet kuru piedāvājumā ietilpst arī iepirkšanās e-vidē. Pie sasniegtā nepastāsimies, un darīsim visu, lai kļūtu vēl ātrāki, vēl ērtāki un vēl pieejamāki,” uzsver LatvijasPasta Eksprespasta departamenta direktors Ansis Karahons.
Latvijas Pasta Eksprespasta rezultāti EMS kooperatīva uzdevumā veiktajā PriceWaterhouseCoopers pētījumā jau vairāku gadu garumā atbilst pirmajām pozīcijām gan Eiropas, gan pasaules eksprespasta uzņēmumu konkurencē.